Aşağıda ismi Türkiye İş Kurumu tarafından resmi yazıyla açıklanan adayın belge teslim işlemleri; İşçi Alımı yapılan Genel Müdürlüğümüze bağlı Eskişehir Bölge Müdürlüğümüzde gerçekleştirilecektir.
Eski Hükümlü/TMY Sürekli İşçi Alımı Asil Olarak Belirlenen Adaylardan İstenilen Evraklar:
1-) Diploma aslı ve fotokopisi.
2-) Eski Hükümlü belgesinin aslı ve fotokopisi.
4-) Kimlik Kartının aslı ve fotokopisi.
5-) Askerlik Durum Belgesi. ( E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)
6-) Adrese Kayıtlı İkametgâhı Gösterir Belge. (E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)
7-) Adli Sicil Kaydı. (E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)
8-) Son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf.
9-) Evraklar 12.10.2023 -13.10.2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar teslim edilecektir.
*Bu duyuru tebligat yerine geçmekte olup adaylara ayrıca duyuru yapılmayacaktır.
*Evrak teslimi şahsen veya kargo ile kabul edilecektir.
Bilgi almak için;
TÜRASAŞ Eskişehir Bölge Müdürlüğü 0 (222) 224 00 00 / 4220-4221
Adres: Ahmet Kanatlı Cd. 26490 TÜRASAŞ / Eskişehir Bölge Müdürlüğü - İşçi İşlemleri Şube Müdürlüğü Tepebaşı / ESKİŞEHİR
Eskişehir Bölge Müdürlüğü Motor Tamirciliği Bölümü için Evrak Teslimi Yapacak Aday |
|
Sıra No |
Adı Soyadı |
1 |
Kamil Oğulcan BAYIRLI |
2 |
Mustafa ŞEKER |
3 |
Recep ARIK |